A New Look

Salam..



hello fellows..im here again with my new look...hahahaha...well sebenarnya aku ni jenis yang susah nak stick pada satu benda dalam masa yang lama..so blog ni pun salah satu mangsa aku...ahahaha...bila aku ada mood atau rasa nak menulis...aku log in la balik and cerita la apa aku rasa nak cerita and share..tapi aku bukan jenis yang suka sgt nak bercerita pasal benda benda remeh ni...maksud aku pasal cite2 viral ni...contoh nya.kes arwah abam..pasal cerita balu dia ngan alikes dato aliff syukri dgn ali dgn ustaz(sorry aku x ingt nama dia apa)kes emma maembong..kes sajat..kes politik...yang ni lagi aku tak nak sentuh sbb aku mmg tak suka politik..hhehehehe

aku kat sini cuma nak share story pasal benda yang aku nak share...ahahahah...tgk la..kalau story2 artis yang aku suka maybe aku share la..and kalau story tu bleh membantu kita dalam harian kita..ok aku share...kalau benda tu cuma penuh dgn keaiban atau benda2 yang cuma buat kita sama2 tambah dosa membawang..mungkin kena kurangkan...kalau aku ada terPOST cite2 mcm tu...korg comment kat bawah ok...ingatkan aku...ingat mengingati tu kan bagus...kita bleh sama2 berubah ke arah kebaikkan....ok la..sekian utk post kali ni...utk permulaan...harap2 la aku bleh kekal..hehesalam
:)

Comments

Popular posts from this blog

Pekerjaan Baru

Kemurungan